wtorek, 4 marca 2014

SURPRISE ;)

No cześć miśki ;*
Jak zapewne zauważyliście zmienił się wygląd bloga, za co ogromnie dziękuję Dissentirehttp://remindmelove.blogspot.com/ !
Nie wiem jak wy, ale ja się w tym szablonie zakochałam *_* 
( Jakby można była brać ślub z szablonami, już pewnie stałabym na ślubnym kobiercu- żarcik xD ) 

Jak jeszcze miałam ferie, to zrobiłam nowy zwiastun, ale ostatnio zapomniałam go wam pokazać ;p
Jak wam się podoba? Czekam na szczere opinie :*

Sprawa organizacyjna: ostatnio myślałam, czy nie założyć Twittera i czy nie powiadamiać was o nowych rozdziałach. Bylibyście zainteresowani? Odpowiedź napiszcie w komentarzu, jeśli uważacie to za dobry pomysł lub kompletną katastrofę xD

Druga sprawa organizacyjna: założyłam swoją podstronę, w której -jeśli oczywiście chcecie- możecie zamawiać zwiastuny do waszych blogów d-_-b
http://zamowienia-u-mw.blogspot.com/p/zamowienia.html

Zapraszam was również, na mojego drugiego bloga: 

To na tyle dziś ;) Najprawdopodobniej rozdział 20 dodam w niedziele, ale pewności 100 % nie mam xD

Całuski, lovki, foreverki ! //Mała Wariatka

4 komentarze:

  1. zwiastun rewelacyjny.z niecierpliwoscia czekam na next.a z tym twitterem to nie jest zly pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Unfaithful ktora jest glupia bo sie wylogowala przypadkiem6 marca 2014 11:30

    O tak! Rozdział w niedzielę! Jestem jak najbardziej za, bo będę mogła zbombardować Cię epickodługaśnym komentarzem! Cha! Napiszę go w wordzie, żeby poinformować ile stron zajął! [tak bardzo zua <3]. Szablon jest prześliczny, dopracowany w każdym calu, ma swój zielonkawy odcień i trzyma klimat. Choć sama wolę układ zamknięty bloga, to ten o dziwo przypadł w moje gusta. I... Ludzie, czy tylko ja nie mogę uwolnić się od wzroku Malika? jkhlkaehfaiued, kocham gościa i te oczęta. No ale, zwiastunu jeszcze nie widziałam, zrobię to na komórce, bo lapeczek mnie nie znosi, trudno, życie... Ale wiem, że Twoje filmiki są zawodowe. Gdybyś potrzebowała kogoś do współpracy możesz śmiało do mnie walić, bo także znam się całkiem dobrze na programach montarzowych. Co by tu jeszcze... Ach tak, zapraszam do spamu i czekam na niedzielę! Ale się podjarałam tym epickim komem. Huhuhu.
    Ach i jeszcze coś! Tweeter! Sama się zastanawiałam ostatnio nad założeniem go i to zrobiłam, myślę, że nie chybiłam, bo po kilku godzinach byłam już uzależniona. Tak, mój tt ma niecały tydzień, a już zdobyłam obserwatorów i nowych znajomych. Także polecam i zapraszam do naszej tt'owej rodzinki. Masz mojego follow jak w banku, a jak byś czegoś nie łapała - pisz. Mam ostatnio coraz lepszy humor, wyszłam z dołka więc tryskam energią :) Okej, koniec. [omg, wyszłam na pozytywną osobę 0.0 xde]
    PS: spam xx
    @YourLittleBoo1

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo taaak. Moglabys mnie informowac przez tt. :*
    @luvmyniallers

    A co do bloga, jest cudownyyyyy!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog cudny *.* A co najważniejsze... jest ZIELONY!! Kooocham ten kolor po prostu! Nawet nie wiem dlaczego, ale po prostu uwielbiam wszelkie odcienie zielonego. Czy jestem dziwna? Jak najbardziej! No bo kto normalny ma fazę po zielonym.. Dobra, nieważne, zostawmy to xd Pomysł z tt jest ekstra! Od razu dam ci follow :)) Fajnie by było, gdybyś informowała o nowych rozdziałach. Na tt wchodzę codziennie i zawsze wiedziałabym, kiedy jest next. A tak poza tym, to wiesz jakie to super uczucie, gdy da ci follow jakiś twój idol?? Albo ODPISZE CI?! OMG n-i-e-s-a-m-o-w-i-t-e *.* Na twitterze poznałam też taką super świetną dziewczynę, z którą teraz piszemy do siebie, choć mieszkamy po dwóch różnych stronach kraju! Także gorąco polecam ;* Jakby coś, to służę pomocą :D Zwiastun obejrzę później, na laptopie, bo mój telefon jest do dupy -.- Ale pewnie będzie ekstra, jak zawsze <3 Pooozdrawiam!
    Uzależniona od tt aka @badmoodallday ;p

    OdpowiedzUsuń